En bra dag!

Idag har det varit en toppendag! Jag var lite trött runt 14.00 men tog då en redbull light och sen kom energin tillbaka.

Jag åkte till mina föräldrar ett tag för att tvätta och sitta och prata. De hade värsta fikan medan jag bara drack vatten *stolt hehe* Sedan efter fikan åkte vi hem. Bägge barnen somnade i bilen, vilket betyder en aningen senare kväll för dem idag. Men men, senast 20.00 ska jag försöka få dem i säng.

När vi kom hem var det matlagning direkt som gällde, jag var sååå hungrig och jag kände att "äter jag inte snart kommer det bli katastrof". Jag har så lätt för att fuska om jag inte äter när jag blir hungrig.

Sagt och gjort. Det blev en SUPERGOD kycklingsallad med lite mager fetaost och lättdressing. TIll det blev det vatten, något annat existerar inte fram till sommaren.

Kom precis på att jag är barnfri imorgon kväll. Mina barn ska nämligen vara hos sina pappor eftersom jag jobbar både måndag och tisdag :). Då blir det en SPA-kväll redan imorgon. Men färga håret måste jag hinna göra ikväll :(. Jag HATAR utväxt.

Nej, nu vill sonen också ha lite uppmärksamhet haha.

Ha det bra!
Imorgon är en ny da'!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0