***Dag 6 och 7***

Igår var det en bra dag, men vi sov till 11 så alla mål blev lite senare än vad jag hade planerat :) På kvällen blev det en god middag med kyckling, ris och tomatsås. Det var så gott att få äta ris, vilket jag ju inte har gjort under hela veckan! Men lördag är min gottedag, dock innget godis utan en vanlig måltid.

Idag har dagen börjat perfekt. Jag vaknade 11, dottern satt i sin säng och lekte snällt haha. Har aldrig hänt innan, hon äcker alltid mig runt 9 tiden. Jag tog min shake och en knäcke med kalkon på (mitt mellanmål). Sen har jag tränat i en timme på Wii spelet.
 
Det blev först  löpning i 10 minuter som uppvärmning, sen 13 minuter boxercise och efter det ett styrkepass. Jag avslutade med ännu ett boxercisepass på 13 minuter och slutligen strechning. Underbart!

Imporgon är det invägning. Jag måste ha gått ner. MIna vänner påpekade det igår att jag faktiskt hade blivit smalare. Och detta var en vän som inte ens visste att jag hade börjat träna :)

Kan knappt bärga mig tills imorgon! Kommer nog gå upp tidigt hehe.

Nu ska jag få i mig min andra shake och en ananas yoghurt.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0