***Dag 5***

Wow, snart har ju en hel vecka gått och på söndag är det vägning igen! Längtar! Jag känner faktiskt redan resultat, mina byxor sitter aningen lösare och min hållning känns bättre.

Idag har dagen varit likadan som de andra. Började med en shake, sen en yoghurt. VId lunch en shake till och sedan en banan. Efter det somnade bägge barnen och då passade jag på att köra ett boxercisepass på ca 40 minuter på Wii. Svettades som en galning hehe.

Ikväll planerar jag att äta en sallad med tomat, gurka, isbergssallad, salladslök, tonfisk och 2 ägg. Sitter redan och längtar tills kl. blir 18.00 haha. Min son älskar också sallad så det är bra. Jag tillsätter bara pasta eller ris i hans. Sen vill han gärna ha oliver i också. Blö..inte min favorit tyvärr :)

Ikväll blir det ett träningspass till. Ska köra mage och armar tänkte jag. Sen blir det en lång dusch och hårinpackning o lite sånt. Alltid skönt att ta hand om sig själv, lite extra roligt när man börjar tycka att kroppen ser bra ut också ju! ;)

Ha en bra dag!

Dagens citat

"Så länge du är övertygad om att det du gör har en mening, kan du ta dig igenom både rädsla och utmattning och ta nästa steg"

Arlene Blum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0