***Dag 22- Invägning***

Mätning och vägning 18/1 2009 söndag
Vikt: 88.7 kg (-1.4)
Ner hittils: 3.8 kg
Kvar till delmål: 1.2 kg
Midjemått: 88 cm (-7 cm)
Bystmått: 102 cm (-3 cm)
Höftmått: 104 cm (-6 cm)
Lårmått: 100.5 cm (-3.5 cm)
Överarm: 27.5 cm (-2.5 cm)

wow, wow, wow nu är jag uppe i sammanlagt 22 cm som har försvunnit och allt detta på 3 veckor! Jag följer min plan att gå ner 1 kg i veckan i genomsnitt, lite mer än så till och med.


Jag har börjat med en ny grej nu. Jag skriver upp allt jag äter och räknar ut hur många procent protein, kolhydrater och fett jag får i mig. Märkte att jag låg helt fel. Alldeles för lite fett och alldeles för mycket kolhydrater. Så kanske är det därför det börjar hända saker!

'
Igår blev det faktiskt en kebabrulle.... :) Men den förtjänade jag. Gud vad gott det var! Så den ska jag se till att få bort nu under dagen.

Nu ska jag snart hämta sonen sen bär det av till mina föräldrar på en trevlig fika.

Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0