***Dag 2***

Va f-n. Varför tappar jag det alltid på kvällen för?

Hela dagen har jag varit jätteduktig men på kvällen händer det någonting. Jag blir sugen på ALLT, exakt allt. Vet inte vad jag ska ta mig till för att glömma suget. Under tiden jag äter det där som jag inte ska äta så hör jag mig själv tänka "nej nej nej nej nej". Men händerna brer ändå den där mackan och lägger på ost o grejer. Och sen en macka till.... o ibland en till. Attans...

Deppigt idag. Inga barn här hemma, de kommer morgon igen  och då har jag ju fullt upp på kvällen. Ska gå och lägga mig tidigt med min son tror jag vid 20.00. Då finns ingen risk för smygätande framför TV:n.  Det blir heldag med shakes imorgon.

Idag såg dagen ut såhär:'

Frukost:
1 shake
vatten

Mellanmål:
banan

Lunch:
1 shake
vatten

Mellanmål:
Banan
Redbull light

Middag:
Delifresh hamburgare utan dressing

Mellanmål kväll (oplanerat :( ):
2 dubbelmackor med ost och kalkon + lite chokladrån.....

DÅLIGT SAMVETE. Ja ja imorgon är en ny dag och nya möjligheter.

Ovän med min bästa kompis också som om inte detta vore nog. F-N.

Ska träna ihjäl mig nu, ta ut lite agressioner. GAH!

Kram o godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0