***Dag 1***

Oj oj oj vilken sovmorgon det blev, helt oplanerat! Barnen vaknade inte förrän kl. 09.45. Herregud, så här länge har jag inte sovit sedan jag var 16 år typ haha!

Mätning och vägning 4/1 2009 söndag
Vikt: 92.5 kg (har gått ner lite ju!)
Ner hittils: 0,0 kg
Kvar till delmål: 5 kg
Midjemått: 95 cm
Bystmått: 105 cm
Höftmått: 110 cm
Lårmått: 105 cm
Överarm: 30 cm

Nu ska jag se till att få i mig min första shake snabbt och sen ett mellanmål om 1½ timme. Sen blir det en shake till och ikväll tror jag nog att det blir en kycklingsallad och mineralvatten. Solen skiner idag så nu ska jag ringa en kompis och höra om hon vill ut på en långpromenad. Vi bor precis vid ett fält så vi har en perfekt runda här på en timme.


(fältet bredvid mitt hus, det är ett naturreservat)

Ha en trevlig dag du med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0